Måndag 💪

Idag började dagen med provtagning inför morgondagens behandling. Sen var det sjukgymnastik, först träning på gymmet, men det var jobbigt idag, efter 2 min på crossen var jag svimfärdig.....gjorde lite ben träning sen gav jag upp, helt slut. 
Satt och vilade en stund i korridoren innan jag gick in i omklädningsrummet för dusch och på med badkläder, så var det dax för bassängträning, helt underbart skönt, simmade och hade lite ben och arm övningar. 
Det var sååå skönt!!!
 
Sen kom dagens taxiservice, Malin och hämtade mig, hon hade fixat lunch oxå, vilken service 💕 lite slapp i soffan efter lunch så åkte vi upp till Dollar store, har inte varit där på väldigt länge och det var nog tredje gången, mycket att gå igenom o titta på. Var rätt trött sen efter dagens aktiviteter så taxin körde hem mig. Sen blev det soffan  och bara slappa.  
Imorgon blir det behandlings dag 1 och sen igen på onsdag.  Håller tummarna för att jag ska må lika bra denna gången. ✊


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra efter dagens behandling?❤kram anette

2017-03-01 @ 21:43:22
Postat av: Anonym

❤/Sane

2017-03-03 @ 17:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0