Påsk 🐣🌞

Oj vilken publicitet mitt förra inlägg blev, känns gott. 
Och vetskapen av att så många tänker och bryr sig om just mig/oss är fantastisk.
Barnens kompisar/vänner som skickar hälsningar och ❤  Det känns som det går bra för  våra barn, de har vänner som finns där för dem, de har lärt sig livets gåta, de har vänner båda två och vänner som bryr sig om dem. Det känns så skönt!!! 
Veckan som varit har ju varit behandlingsvecka, den har fungerat bra, jag har mått så mycket bättre nu denna gången än tidigare 😀💕 så skönt. 
Trött har jag varit och kroppens styrka är 👎 det är sååå tråkigt. Jag har ändå hittat på mycket  denna veckan så de känns skönt att ha kunnat det, sovit lite mellan varven. 
Nu börjar flytten från lägenheten att närma sig, allt tar så mycket längre tid då jag inte har kraften att göra så mycket mer än peka 😉 Påbörjade igår att sätta in hyllplan i ett skåp som J-O och Mappe kört ut....var ju bara det att jag kunde ju inte resa mig igen...och alldeles ensam här 😂 lite skratt och en stunds fundering hur jag skulle lösa det, backade lite  (tog en stund) sen trilla bakåt för att sen kunna krypa upp, men alla hyllplan kom på plats 👍 sen kom Amanda o kusin Elina o hjälpte till med det andra. 😉 Slutresultatet blev så bra 
 
 
Det är så kul att piffa till och inreda, jag blir så glad av det! 
I måndags var jag på bassängträning🤽 och det är så skönt, så nu i fortsättningen kommer jag att gå både måndagar och fredagar. Har gått på gym på torsdagarna men det funkar inte för kroppen, jag orkar ca 20 min sen är jag helt färdig, speciellt efter att lyssnat på "de sista ljuva åren"  mm. Ösigt värre 😆 men rätt kul, jag är bland de yngre som går där så jag lyssnar gärna på det 😉 det ger säkert någon lite extra motivation att träna.💪
Nu är det påsk och vi är i Tallbacken och plockar inför flytten och njuter av att vara lediga tillsammans. 
Påsken är så skön, det är inte så många måsten som vid jul, man hinner med så mycket, fyra dagar ledigt har vi tillsammans och det är vi tacksamma för. 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk på er! Kramar från Arousell 🌼

Svar: Detsamma till er. Hoppas allt är bra med er 🌞🐣
Maria Karlsson

2017-04-14 @ 15:53:25
Postat av: Glad Påsk!🐣❄️💕

Önskar er en Glad Påsk🐣! Kram från Anette Andersson💕

2017-04-15 @ 18:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0