Trött......😕

Nu är jag så fruktansvärt trött på att vara sjuk..... Att inte ha kraft till det jag vill göra, hoppas så på att jag får tillbaka lite av mina krafter. Det är sååå tråkigt att gå här hemma och inte kunna göra nåt, sen att va ensam nästan hela dagarna, det är oxå så trist.
 
Nu träffar jag ändå mycket folk, men det är ensamt ändå, vissa saker som jag behöver hjälp med som får vänta tills J-O kommit hem eller Hampus, dagarna kan bli dryga.
Jag klättrar snart på väggarna, längtar så mycket nu efter att få komma ut och bo i Tallbacken, bara ha ett ställe att tänka på.
Kunna komma ut i trädgården och gå ett varv, kunna böja sig ner o plocka upp lite ogräs i rabatterna. Sätta sig ute i en stol och njuta av luften och bara njuta av att jag kan gå ut.
Igår köpte jag mig en elcykel, så skönt, kunna ta sig fram utan att be om hjälp, komma iväg lite och se annat. Lite träning krävs, märkte att balansen inte var den bästa. 😉
 
Så nu blir det lite övningskörning med cykeln. 🚴👍😉
Annars mår jag rätt okej, är som sagt svag i kroppen. Vilar mycket, det är tvunget om jag ska göra nåt för att orka och likadant efteråt måste jag vila.  
Så nu när vi drar igång med flytten så kommer mina krafter att gå dit, finns inte utrymme för så mycket annat. Packa lite kartonger, vila, packa 😊 jag längtar tills allt är klart. 😊😍


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra idé att köpa en elcykel! Många kramar 💚från Maggan

2017-04-20 @ 16:56:31
Postat av: Anonym

Tråkigt att du ska vara sååå trött😔 men härligt att du hittar andra vägar för att kunna fortsätta vardagen. Snart är sommaren här och värmen och då bli allt lättare. Stora kramen anette😚

2017-04-20 @ 20:05:24
Postat av: Catinca

Vill du ha hjälp en dag i nästa vecka så finns jag. Kram Catinca ❤

Svar: Tack snälla 😊 Nästa vecka är det behandling igen....
Maria Karlsson

2017-04-20 @ 21:22:21
Postat av: Catinca

Vill du ha hjälp en dag i nästa vecka så finns jag. Kram Catinca ❤

2017-04-20 @ 21:22:25
Postat av: Anonym

Hoppas du får tillbaka styrka och ork snart. Smart med elcykel, tummen upp för den! KRAMAR <3

2017-04-21 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0