18 juli

Dax för lite uppdatering.
Jag får ofta frågan Hur är det? Den är rätt svår att svara på, egentligen är det ju skit men samtidigt så säger jag att det är okej. Men då är det ju från mitt perspektiv, där det egentligen är skit men det är okej ändå. 
Jag/Vi försöker leva på precis som vanligt, vi planerar roliga saker och gör mycket roligt, det gäller att planera allting vi ska göra, det är hur det ser ut dit vi ska, trappor är helt uteslutet, funkar inte, toa besöket, går inte med vanlig toastol. Men med planering och lite vilja så funkar mycket. 
Förra veckan firade jag o JO 20-årig bröllopsdag, vi åkte till Varberg och bodde en natt, åt gott och njöt av den vackra utsikten. 
 
Det är skönt med lite miljöombyte.
Igår blev det en utflykt till Huskvarna och Jönköping för att hälsa på Julia. En så mysig em och kväll.
 
När jag vaknade på morgonen upptäckte jag att ögonen var lite gula.... Så in o ta lite prover och i em kom "teamet" ut hit, doktor och två sjuksköterskor. De tog nya prover och undersökte mig. Provsvaren från igår var inte okej så imorgon blir det ultraljud på levern. Hoppas att det stannar som det är nu så det inte blir värre än det är. 
Nu fortsätter vi Min stora fight!!!!! 💪


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIT SKIT SKIT!!! Hoppas av hela mig att du får ro och mår så bra det går med denna jävla sjukdom. Tänker på er så mycket <3 KRAM <3

2017-07-19 @ 10:21:07
Postat av: Anonym

Kramar till dig och familjen🤗

2017-07-19 @ 12:14:01
Postat av: Anonym

Du är tuff som vill dela med dig Maria! Stor kram till dig❤ Lillemor

2017-07-21 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0