Måndag 3 juli

Hej på er! 
Livet har de senaste veckorna varit upp och ner....mest ner faktiskt...
Fick behandling onsdagen innan midsommar, gick rätt bra, känner sig olustig i hela kroppen, giftig. 
Allt var bra till torsdag kväll då kom det lite feber, men den försvann 🤒👍🏼 igen så vi firade midsommar med våra goavänner. Härligt!!!!!
 
Lördagen sen så föll jag rejält....fick så ont i kroppen och var så trött, bara sov och hade ont. På måndagen ringde vi igen och fick då komma in till akuten och sen upp till avd.6 De är så trevliga och ett gott bemötande. Jag blev röntgad igen, magen var som om jag vore höghög gravid, mer än höggravid. 
Fick svar på röntgen att tyvärr så har allt vuxit till sig....alla metastaser/tumörer. Inget roligt besked alls 😢 Så nu är det en dag i taget som gäller. 
Nu drogs det igång rådteam som kommer hem till mig, även ett resursteam. Känns jättebra, de var så proffsiga. Idag har en sköterska från resursteamet varit här och pratat lite och tagit prover.
I fredags var en sköterska och läkare här och pratade från rådgivningsteamet. 
Det kom även en arbetsterapeut och sjukgymnast bar här med hjälpmedel. 👍🏼😊
I em kommer de med trygghetslarm.
 
I fredags packade bi bilen för en tur söderut. 
Började med fika hos flickorna Lundgren på skäret, sen incheckning på Mollbergs i Helsingborg, vi har ätit gott skrattat gott och haft det sååå bra.
Lördagen blev en liten tur på staden sen över till Helsingör för lunch. Det där med rullstol är helt okej 👍🏼♿ blev många skratt 🤣
 
 
På kvällen åt vi på Sillen&Makrillen, vilken mat och vilken utsikt. Helt fantastiskt!!!
 
På söndagen sen åkte jag o JO en sväng, körde om Lerberget där mamma är uppväxt.
 
 
Avslutade turen sen hos Magnus m familj i Ängelholm (min bror) 
Denna helgen har varit så bra, jag är fortfarande pigg och njuter av allt 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara Du❤️ Massor av Kramar till dig o familjen från Mia o Morgan

2017-07-03 @ 18:22:11
Postat av: Anonym

Varma tankar, kramar och kärlek skickar jag till er. KRAM <3

2017-07-04 @ 10:04:58
Postat av: Lotta Larsson

Mia, Mia Mia......vilken jävla pisssjukdom rent ut sagt.....
Skickar en massa "hat" mot tumörerna & en massa värme & kärlek & kramar till dig & familjen :) . Hoppas att du får ett litet leende i mungipan när du tänker på tex tältsemestern på Öland :))
Puss Lotta

2017-07-04 @ 12:10:06
Postat av: Maggan

Ditt härliga leende, fastän du är så sjuk! Så roligt att ni åkte till Helsingborg😊och fick ha det bra tillsammans med vänner. Underbara foton! Långa kramar och många tankar till dig💗//Maggan

2017-07-04 @ 20:26:09
Postat av: Lise

Underbara bilder😊 De varmaste kramar till dig fina Mia❤❤❤

2017-07-04 @ 22:41:10
Postat av: Anonym

Så fina bilder..!! Kram på er❤

2017-07-05 @ 06:55:56
Postat av: Lisa Koch

Underbara Maria! Jag tänker på dig och familjen mycket. Blir glad att läsa om Helsingborg med era goda vänner, så skönt att njuta ett par dagar trots allt. Massor med kramar till er. ❤❤🌸

2017-07-05 @ 22:42:37
Postat av: Anette

Fina Maria. Vilken härlig tur med dina fina vänner. Varmaste kramen från mig. Anette ❤️

2017-07-06 @ 20:47:59
Postat av: Jennifer och Janne

Vilken härlig trip ni verkar haft. Tänker på dig och din familj ❤. Kram

2017-07-15 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0