Behandling nr.11

Så då var denna omgång klar!!!!
Mår rätt okej, igår fick jag ryck i ögonen och såg suddigt, svettades. Nu får vi se va kvällen har att erbjuda för något, jag har precis kommit hem. 
Mår lite illa och hoppas inte att det blir värre. 
Har börjat tappa hår nu, det kommer strån när jag drar handen igenom håret och jag känner att det blivit tunnare, men jag har mycket att ta av så vi får se hur lång tid det tar. 
I måndags hade jag bassängträning, det är så skönt, passar mig så bra. Njuter verkligen av det, musklerna får jobba och jag orkar att de jobbar, det är så mycket tyngre och jobbigare när jag är i gymmet på sjukgymnastiken och tränar, då orkar jag inte alls träna så länge. Det är jobbigt att stå, blir alldeles matt i kroppen när jag står för länge.
Förra veckan var en bra vecka förutom att jag var så trött...sömnig....men pratade med sköterskan på onkologen och även min dr. det var nåt som heter "fatigue" som drabbar många cancersjuka. Ni kan gå ut på 1177 och läsa om det om ni vill. På 1177 finns mycket bra att läsa om cancer och behandlingar. 
Pratade med dr. även om att jag haft ont i min lever till o från, jag för dagbok vid varje behandling och all kontakt med sjukhuset så jag ska komma ihåg allt. Han trodde att smärtan/ömheten jag känner i levern beror på behandlingen så jag ska skriva ner när jag har ont och hur länge det varar. 
Jag ser det som att giftet är där och jobbar 👊
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är många som hejar på dig <3 KRAM

2017-03-17 @ 07:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0