Onsdag 8 mars

Vad har hänt sen sist? 
Jag har varit trött...vet inte om det är en av biverkningarna, men jag är väldigt trött, sen kanske det är att jag mår bättre och är mer aktiv, gör mer saker, försöker träffa och umgås med vänner. Det tar ju faktiskt på krafterna oxå, men det är trevligt och viktigt. 
I lördags var jag sugen på lite nya blommor så då kom en av mina taxichaufförer och hämtade mig 💕🚕 så körde vi till Janssons och handlade lite av varje, måste ha lite o titta på när jag ligger o vilar här. Sen ville jag bara in på Lime för att se om de hade en plånbok jag är spekulant på men nej det hade de inte, men det blev lite kläd shopping istället 😊👍 kul när jag hittar, är inte ute så ofta i butikerna i staden  så det gäller att passa på. 
Den 6 mars är min dag 😀🎂 jag blev 47 år... började dagen  med bassängträning, så skönt. På kvällen hade vi bestämt att vi skulle gå ut och äta, jag var hungrig och tyckte att kan vi inte gå nu, nä vi väntar lite sa de andra, då ringer det på dörren och Magnus och Eva kom (min bror från Ängelholm) en trevlig överraskning, så de var med ute och åt så avslutade vi med kaffe här hemma. 
Det är kul att fylla år tycker jag, och jag hoppas att det blir många fler födelsedagar 💕👍 och det ska det 👊✌
Idag har Stefan  (min andra bror) och jag varit och hälsat på våra gamla grannar på Sångarvägen, det var så roligt att träffa dem, de har betytt mycket för oss under alla år, och Greta hon sa det idag att Maria jag tror på dig, jag vet att du kommer klara detta 😍 Det känns så skönt att höra! 💕
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste tillåta sig att känna alla känslor men om och när man orkar så tror jag att en positiv kämpaglöd precis som jag tror du har hjälper oerhört mycket. Kram till dig <3

2017-03-15 @ 13:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0