Sälen

Nu har vi varit några dagar här uppe i Sälen, vi åkte i söndags. Vi blev lite försenade då jag fick starta dagen på akuten pga förstoppning....inget roligt alls men det löste sig 😉 
Mina värden var inte så bra heller så dr. rekommenderade mig att bara umgås med familjen, så ingen afterski pga infektionsrisken. 
Vi bor i Lindvallen, precis vid experium i en stuga med två lägenheter. Stefans stuga heter det, det är genom cancerfonden vi fått denna resan, det är pappan till denna Stefan som byggt stugan tillsammans med sponsorer, gå gärna ut o läs om Stefans stuga, pappan där har gjort mycket för cancerforskning och just denna stuģan.
Idag har jag åkt slalom, det är så trist att jag inte orkar som jag vill, men det blev en barnbacke iallafall 👍
Sen satt vi och njöt av solen tills den försvann. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0