Fredag 🌞

Idag skiner solen, ska strax gÄ ut och sÀtta mig och njuta lite av den. 
Det har varit nÄgra dagar med mycket kÀnslor och tankar. Livet Àr sÄ orÀttvist...det Àr sÄ overkligt.
Vi skulle nog kunna sitta o grÄta hela tiden, men vad hjÀlper det? 
Nu gÀller det att njuta av varje dag i taget och vara som vanligt, skratta och ha roligt, grÄta nÀr vi vill det.
Flytten Àr nÀstan klar, igÄr gjorde de ett ryck och det Àr sÄÄÄ skönt, sÄ nu Àr vi Tallbacken bor, sÄ gott. 
Min kropp Àr svag, musklerna svarar inte som de ska och balansen Àr lite sÄdÀr. HÀromdagen ramlade jag pladask....kunde gÄtt riktigt illa, men nu blev det bara blÄmÀrke och kroppen Àr mörbultad. Kunde inte resa mig utan fick sitta pÄ rumpan o vÀnta pÄ JO som jag visste var pÄ vÀg, pratade med en kompis som tur var nÀr jag ramlade, nu tar jag det lugnt nÀr jag rör mig....inga mer fall. 
Nu ropar solen till mig đŸŒžđŸ€—Â 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du njutit i solen idag och att ni fĂ„r en fin helg. ❀☀

2017-05-12 @ 18:08:06
Postat av: Anonym

Livet Àr oerhört tufft och orÀttvist. PÄ avstÄnd sÄ grÄter vi och tÀnker pÄ er sÄ mycket. Hoppas av hela hjÀrtat pÄ ett mirakel <3 Livet blir svÄrare att leva nÀr man kanske fÄtt tiden begrÀnsad men vi alla borde leva som om nÀsta minut Àr den sista. Va rÀdd om dig och gör saker som du tycker om <3
KRAM <3

2017-05-15 @ 10:28:41
Postat av: Anonym

SÄ oerhört vackert du skriver. TÀnker pÄ er<3 Styrkekramar!

2017-05-17 @ 16:42:00

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0